Мета початкової освіти:
- гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб
- виховання загальнолюдських цінностей
- підтримка життєвого оптимізму
- розвиток самостійності, творчості та допитливості.
Принципи Державного стандарту:
- презумпція талановитості дитини
- цінність дитинства
- радість пізнання
- розвиток особистості
- здоров’я і безпека.
Освітній процес у початковій школі Побудований на діяльнісному підході:
- перший цикл (1-2 класи) — інтегровано-предметна основа з переважанням ігрових методів
- другий цикл (3–4 класи) — інтегровано-предметна основа
Освітні галузі, що визначає стандарт:
- мовно-літературна
- математична
- природнича
- технологічна
- інформатична
- соціальна і здоров’язбережна
- фізкультурна
- громадянська та історична
- мистецька.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар